Skip links

Modalități de plată

Cumpărătorul are la dispoziție următoarele metode de plată:

  • Online, cu cardul bancar de debit sau de credit, la plasarea comenzii. Cardurile acceptate pentru plata online a produselor sunt: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa si Mastercard; vânzătorul are dreptul să anuleze comanda în cazul în care tranzacția nu a fost acceptată de către banca emitentă a cardului cumpărătorului.

În cazul plății cu cardul bancar, dacă plata a fost procesată și ca urmare a sincronizării stocului, acesta se dovedește a fi epuizat, vânzătorul va contacta clientul și îi va restitui suma achitată de acesta sau, la solicitarea expresă a clientului, îi va oferi alte produse în schimb, dintre cele existente în stoc.

  • Numerar, prin plata ramburs. Plateste comanda ta cu numerar la preluarea coletului
  • NOU! Plata prin PayPo – Platesti în 30 zile

Este valabil pentru comenzi de maximum 600 lei. Cumperi acum și plătești în 30 de zile, fără costuri suplimentare!

Îți oferim o nouă metodă inovativă de plată – PayPo!

Prin PayPo, îți poți organiza cumpărăturile astfel încât să ai toate produsele pe care le dorești, dar le achiți după 30 de zile!

Cum funcționează Paypo?

Plata prin PayPo durează doar câteva minute și se poate finaliza în 3 pași ușor de urmat:

  1. Adaugă produsele în coșul de cumpărături pe www.allurene.ro de maximum 600 lei și alege să plătești prin PayPo. Site-ul nostru te va redirecționa către PayPo unde trebuie să completezi datele personale solicitate pentru verificarea informațiilor și transmiterea codului SMS.
  2. PayPo verifică comanda, datele tale și numărul tău de telefon. După verificarea informațiilor și confirmarea codului trimis prin SMS, PayPo plătește produsele tale în câteva minute, iar tu vei primi comanda în câteva zile. În cazul în care este necesar, PayPo poate solicita câteva detalii suplimentare. Stai fără grijă, produsele tale vor fi rezervate până la finalizarea verificărilor!
  3. Plătești comanda către PayPo. Pentru a achita sumele datorate către PayPo, ai la dispoziție 30 de zile de la achiziția produselor.

Ce se întâmplă în cazul în care nu pot ridica comanda?

În cazul în care nu poți ridica o comandă plătită prin PayPo, de îndată ce curierul ne aduce înapoi coletul tău, anulăm automat suma datorată către PayPo pentru acea comandă.

Cum pot contacta PayPo?

Serviciul Relații cu clienții PayPo este disponibil de luni până vineri între orele 08:00-18:00.

În cazul în care ai întrebări sau neclarități, îi poți contacta la telefon: 0312 294 746 sau prin e-mail la info@paypo.ro.

Pentru mai multe detalii acceseaza urmatorul link: https://start.paypo.ro/

X