Skip links

Politică de retur

I. Dreptul de retragere

Clientul are dreptul de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice, conform O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de Client, intra în posesia fizică a produselor.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul este obligat să notifice Allurene intenția sa de a returna produsele achiziționate printr-o comunicare scrisă la adresa Târgu-Mureș, str. Rozelor,  nr. 1A, corp 3, 540331 sau prin trimiterea unui e-mail la: hello@allurene.ro, în termen de maximum 14 zile de la primirea produselor.

II. Efectele retragerii

În cazul în care Clientul își exercită dreptul de retragere, trebuie să returneze produsele în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate documentele care l-au însoțit: cutii, etichete, instrucțiuni/alte documente (dacă există) etc.), în termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a notificat Allurene despre intenția de retragere din contract. Sub nicio formă nu se admit la retur produse care au fost desfăcute, testate, nu au etichetele intacte, au sigilii rupte, ori șterse.

Înapoiem contravaloarea produsului, prin virament bancar, inclusiv costurile livrării (valabil pentru comenzile cu livrare în România), în cel mult 14 de zile de la data la care ne-ați comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând dar nelimitându-se la costurile suplimentare de livrare determinate de faptul că un Client a ales altă modalitate de livrare decât modalitățile de livrare standard oferite de Allurene, achitată de către client, nu se rambursează. Allurene poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care Clientul furnizează dovada că a trimis produsele către Allurene, fiind valabilă data cea mai apropiată. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.

Dreptul Clientului de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeași stare în care au fost primite. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit și resigilat, dacă nu este în aceeași condiție în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că produsele au fost desigilate, ca sunt cele comandate și corespund cerințelor dvs, aceste produse nemaiputând fi returnate către Allurene și nemaiputând face obiectul dreptului de retragere de către Client.